مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:552021-01-18دانش

توضیحات رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در مورد ساخت واکسن سرطان


نوروز دلیرژ، رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ساخت واکسن برای درمان سرطان از سوی محققان این دانشگاه گفت: - رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در خصوص واکسن درمان سرطان که برای نخستین بار در غرب آسیا از سوی محققان این دانشگاه ساخته شد، توضیحاتی ارائه داد.

نوروز دلیرژ، رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ساخت واکسن برای درمان سرطان از سوی محققان این دانشگاه گفت: این واکسن برای اولین بار در غرب آسیا ساخته شده است.

دلیرژ مطرح کرد: حدود 20 سال است که کار تحقیقاتی در حوزه بیوتکنولوژی را آغاز کردیم و با کار بر روی واکسن سلول های سرطانی، هم اکنون هم پای دنیا پیش می رویم.

رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه خاطرنشان کرد: در این روش درمانی سلول هایی را از بیمار دریافت کرده و پس از تغییراتی در سلول ها به عنوان آنتی ژن وارد بدن بیمار می کنیم تا سیستم ایمنی بیمار تقویت شود.

وی اظهار داشت: ما همچنین فعالیت بالینی را در خصوص درمان سرطان مغز از 3 سال پیش زیر نظر سازمان غذا و دارو شروع کردیم و حدود 10 تا 15 بیمار تاکنون وارد پروسه درمان شده اند و بیمارانی داشته ایم که پس از طی پروسه درمان، به بهبودی کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در مورد ساخت واکسن سرطان

توضیحات رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه در مورد ساخت واکسن سرطان