مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:352021-01-18دانش

نهادهای مختلف کشور خود را از ارتباط با دانشگاه بی نیاز می بینند


دبیر انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است: نهادها و ارگان های مختلف کشور خود را بی نیاز از ارتباط با دانشگاه و به ویژه انجمن علمی و دانشجویان می بینند.

- دبیر انجمن علمی روابط بین ­الملل دانشگاه علامه طباطبایی: نهادهای مختلف کشور خود را از ارتباط با دانشگاه بی نیاز می بینند دبیر انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است: نهادها و ارگان های مختلف کشور خود را بی نیاز از ارتباط با دانشگاه و به ویژه انجمن علمی و دانشجویان می بینند.

از سوی دیگر یکی از آسیب های جدی انجمن های علمی غفلت از نیازهای جامعه و پرداختن به موضوعات کلیشه ای است که هیچ نفعی برای دانشجویان و مردم ندارند.

علیرضا خسروزاده در گفت وگو با باشگاه دانشجویان ایسنا عنوان کرد: همه گیری ویروس کرونا مهمترین عامل تاثیرگذار در ارزیابی وضعیت فعلی انجمن های علمی است.

اگرچه کرونا مشکلات و مصائبی برای همه مردم جامعه داشته اما انجمن های علمی را به سمت فعالیت های غیرحضوری سوق داده و البته مزایایی هم داشته است.

ازجمله اینکه سطح مخاطبان برنامه های انجمن های علمی فرا دانشگاهی شده، دسترسی به اساتید برای حضور در وبینارها راحت تر از قبل شده و امکان برگزاری برنامه های مشترک میان انجمن های علمی سراسر کشور را بیش ازپیش گسترش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مختلف کشور خود را از ارتباط با دانشگاه بی نیاز می بینند

نهادهای مختلف کشور خود را از ارتباط با دانشگاه بی نیاز می بینند