مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 04:202021-01-18اقتصادي

همکاری 350 روستای خراسان شمالی با کمیته امداد در پرداخت زکات


از 549 روستای دارای ظرفیت پرداخت زکات در این استان، امسال 350 روستا زکات پرداخت کردند.

- ایسنا/خراسان شمالی دبیر شورای زکات خراسان شمالی گفت: از 549 روستای دارای ظرفیت پرداخت زکات در این استان، امسال 350 روستا زکات پرداخت کردند.

مجید الهی راد افزود: امسال به جهت اهمیت ساماندهی وضعیت و مشکلات معیشتی مردم، منابع پرداختی زکات با اولویت نیاز محرومان هزینه شده است.

وی در ادامه میزان زکات پرداختی مردم استان در 9 ماهه امسال را بیش از 18 میلیارد و 600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از مجموع زکات پرداختی هشت میلیارد و 937 میلیون تومان آن زکات واجب، شش میلیارد و 330 میلیون تومان آن زکات مستحبی و سه میلیارد و430 میلیون تومان آن زکات فطریه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 65 درصد از زکات جمع آوری شده امسال برای امور حمایتی محرومین و نیازمندان و 35 درصد نیز در بخش ساخت و احداث پروژه های عمرانی هزینه شده است.

دبیر شورای زکات خراسان شمالی شمار عاملان افتخاری شورای زکات استان را هزار و 800 نفر اعلام کرد و ادامه داد: هفت نفر از روحانیون و سه سرباز طلبه نیز در ادارات زکات سطح استان با این نهاد همکاری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، الهی راد به فعالیت های شورای زکات در استان با محوریت فرهنگ سازی و تشویق کشاورزان در پرداخت زکات و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 350 روستای خراسان شمالی با کمیته امداد در پرداخت زکات

همکاری 350 روستای خراسان شمالی با کمیته امداد در پرداخت زکات