مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 00:102021-01-17ورزشي

سلطانی فر: حضور بازنشسته ها در انتخابات فوتبال ممنوع است/ برخی خط می دادند!


وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وزارتخانه متبوعش از هیچ کاندیدایی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نمی کند، گفت: اگر نامزدی اعلام کند که مورد حمایت وزارت ورزش است، - سلطانی فر: حضور بازنشسته ها در انتخابات فوتبال ممنوع است/ برخی خط می دادند! وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه وزارتخانه متبوعش از هیچ کاندیدایی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نمی کند، گفت: "اگر نامزدی اعلام کند که مورد حمایت وزارت ورزش است، این مسئله صحت ندارد".

او همچنین تاکید کرد که این فدراسیون به عنوان یک موسسه عمومی غیردولتی، ملزم به رعایت قوانین و مقررات داخلی است و بر این اساس بازنشستگان نمی توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر یکی از سه وزیر پیشنهادی کابینه حسن روحانی بود که در ابتدای امر موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس نهم نشد، اما پس از استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش مجددا از سوی رییس جمهوری به عنوان نامزد این وزارتخانه به مجلس معرفی و با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 آبان ماه سال 1395 به سمت وزارت ورزش و جوانان برگزیده شد.

وی همچنین 29 مردادماه 1396 برای دومین بار از مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان به منظور فعالیت در کابینه دولت دوازدهم، رای اعتماد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: حضور بازنشسته ها در انتخابات فوتبال ممنوع است/ برخی خط می دادند!

سلطانی فر: حضور بازنشسته ها در انتخابات فوتبال ممنوع است/ برخی خط می دادند!