مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 21:352021-01-17سياسي

اگر کلاس آموزش مجازی بی کیفیت باشد چه می شود؟


درصورتی که کلاس آموزشی، کیفیت لازم را نداشته باشد یا برگزار نشود سابقه خوبی در پرونده استاد دانشگاه درج نمی شود و در روند ارتقای رتبه او تاثیر زیادی دارد.

-  سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره تغییر و تحول در آموزش دانشجویان بر بستر فضای مجازی اظهار کرد: مشکلاتی که اکنون به واسطه وجود ویروس کرونا و تحریم ها ایجاد شده، نقش اساتید و دانشجویان را پررنگ می کند تا این قشر بتوانند در راستای رفع نیازهای کشور بیشتر کوشش کنند.

همه باید این رسالت را قائل باشیم که کمک به نیازهای کشور و نقش در چرخه اقتصادی اکنون به عنوان حرکت های انقلابی دانشگاه ها به شمار می رود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر از زمان شیوع ویروس کرونا تمامی آموزش های خود را بر بستر مجازی دنبال کرده و همچنان انجام می دهد اما تفاوت ما با سایر دانشگاه ها در این است که قبل از وجود بیماری کرونا دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای زیر ساخت و سامانه های آموزش مجازی بود و این نوع آموزش برای بسیاری از دانشجویان استفاده می شد.

وی افزود: نرم افزار آموزش مجازی به گونه ای طراحی شده است که گزارش تشکیل کلاس ها را به صورت خودکار تهیه می کند که این گزارش مبنای استفاده دانشکده ها و اداره امور هیأت علمی دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کلاس آموزش مجازی بی کیفیت باشد چه می شود؟

اگر کلاس آموزش مجازی بی کیفیت باشد چه می شود؟