مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 21:302021-01-17اقتصادي

کارخانه های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند/ خاموشی برای لرستان اعمال می شود؟


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: کارخانه های فولاد در استان همه بدهکار شرکت برق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون خودنیا در نشست مجازی با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به میزان تلفات شبکه برق در لرستان، اظهار داشت: در پایان سال 98، این عدد 9.

3 درصد بوده است.

وی، عنوان کرد: این عدد در سال 91، 26 درصد بوده و در این راستا اقدامات خوبی را برای کاهش پرت برق در استان انجام داده ایم.

امسال، تلفات برق در لرستان به 9 درصد می رسد مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، قرائت منظم کنتورهای برق، شناسایی کنتورهای معیوب و تعویض آنها، شناسایی کنتورهای دست کاری و برخورد با آنها، جمع آوری برق های غیر مجاز و… را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش تلفات برق در استان برشمرد و گفت: همچنین افزایش تعداد ترانسفورماتورها، کاهش ضعف ولتاژ شبکه، ترمیم شبکه فشار ضعیف و اصلاح بهینه کامل آن با کابل های خود نگهدار نیز در این رابطه انجام شده است.

خودنیا با تاکید بر اینکه تلفات برق در بازه یک ساله رصد می شوند، گفت: در حال حاضر در مقایسه با سال گذشته، نزدیک به دو دهم درصد تلفات برق را بیشتر کاهش داده ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم که تا پایان امسال، تلفات برق در استان به 9 درصد برسد، تصریح کرد: لرستان در بحث کاهش تلفات برق رتبه ششم را در سطح کشور طی سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند/ خاموشی برای لرستان اعمال می شود؟

کارخانه های فولاد همه بدهکار شرکت برق هستند/ خاموشی برای لرستان اعمال می شود؟