مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 20:552021-01-17سياسي

مردم ورامین و پیشوا عزادار شهادت دخت نبی اسلام


در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم مؤمن و عزادار ورامین و پیشوا با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از وامین، دشت ورامین در سوگ دخت نبی مکرم اسلام(ص) حضرت زهرای مرضیه(س) سراسر سیاه پوش شد و در سوگ مادر سادات فرو رفت.

مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین چهره ای عزادار به خود گرفت و با حضور مردم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، مراسم شهادت دخت نبی اکرم(ص) برگزار شد.

روز شهادت حضرت زهرا(س) بعداز نماز ظهر و عصر ، تجمع بزرگ عزاداران فاطمیه برگزار شد، مردم با رعایت فاصله گذاری، به عزاداری شهادت بی بی دوعالم پرداختند و سیاه پوش، بر سر و سینه زدند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم ولایت مداری را ویژگی بارز حضرت زهرا (س) دانست و گفت: ولایت مداری را باید از ایشان آموخت، چرا که در عشق به مردم، ولایت و ولی امرشان از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی با اشاره به استقامت در راه ولی از سوی حضرت زهرا(س) افزود: ایشان اسوه استقامت بودند و همیشه پشتیبانی از ولی خدا حضرت علی(ع) داشتند و این امر مهمی است که جامعه ما امروز هم با گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی نیاز مبرم به آن دارد و باید نسلی را تربیت کنیم که به معنای واقعی استقامت داشته باشند و عشق ولایت در دل هایشان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ورامین و پیشوا عزادار شهادت دخت نبی اسلام

مردم ورامین و پیشوا عزادار شهادت دخت نبی اسلام