مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 19:252021-01-17سياسي

باید خوبی های کشور با صدای بلند فریاد زد


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت: نباید خوبی هایی که وجود دارد را کم رنگ جلوه دهیم و خوبی های کشور را باید با صدای بلند فریاد زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثق در مراسم اهدا کمک های مومنانه موکب های صداوسیما و شهید حاج حسین همدانی اظهار کرد: علت نزول سوره دهر و تعریف و تمجید پروردگار از حضرت زهرا (س) و خاندان ایشان تنها یک بحث و آن اطعام دادن ایشان است.

وی با بیان اینکه اطعام، ایثار، از خود گذشتگی، نوع دوستی و توجه به وضعیت اقتصادی دیگران آن قدر در دین اسلام مهم است که خداوند یک سوره در شأن حضرت زهرا (س) به دلیل انفاق نازل کرده اند، افزود: اگر کسی بخواهد همانند حضرت زهرا (س) باشد، باید بداند که شبیه بودن به حضرت زهرا (س) در شبیه بودن به علاقه ها، فکر و اندیشه حضرت است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه تلاوت قرآن کریم، نگاه به چهره پیغمبر و انفاق در راه خدا، سه علاقه مهم حضرت زهرا (س) بوده است، اضافه نمود: حضرت زهرا (س) برای همسایه هایی که حتی جواب سلام ایشان را نمی دادند هم همیشه اول دعا می کرد.

شعبانی جامعه امروز را نیازمند به این نوع نگاه حضرت زهرا (س) دانست و اضافه کرد: درست است که در کشور با آسیب ها و مشکلاتی روبرو هستیم اما نباید خوبی هایی که وجود دارد را کم رنگ جلوه دهیم و خوبی های کشور را باید با صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خوبی های کشور با صدای بلند فریاد زد

باید خوبی های کشور با صدای بلند فریاد زد