مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 18:052021-01-17اقتصادي

وجود 120 هزار سرپرست خانوار فاقد پوشش بیمه ای در استان کرمان


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرد: در حال حاضر در استان کرمان بیش از 120 هزار نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند.

- ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرد: در حال حاضر در استان کرمان بیش از 120 هزار نفر سرپرست خانوار فاقد هرگونه پوشش بیمه ای هستند.

شهباز حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نشست مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان، استاندار کرمان وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل وزارت صمت با اشاره به ایده ها و ابتکارات وزیر صمت در زمان استانداری کرمان گفت: رزم حسینی به عنوان بنیانگذار و مبتکر طرح مثلث توسعه اقتصادی و معین های اقتصادی استان کرمان که خیر و برکات زیادی برای استان و مردم نجیب استان به همراه داشته و امروزه نیز سایر استان های کشور از این اقدام مهم در حال الگو برداری هستند.

وی بیان کرد: باید استفاده حداکثری از نیروی انسانی توانمند، مدیران خلاق و علاقه مند در استان کرمان در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی کرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای کشور و خصوصا در دیار کریمان بر کسی پوشیده نیست، افزود: در کنار کارهای بزرگ و ارزنده ای که انجام شده است، مسائل و مشکلاتی هنوز در استان کرمان وجود دارد، که مرتفع کردن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 120 هزار سرپرست خانوار فاقد پوشش بیمه ای در استان کرمان

وجود 120 هزار سرپرست خانوار فاقد پوشش بیمه ای در استان کرمان