موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:152021-01-17بين الملل

یک عضو ائتلاف نوری المالکی: آمریکا رفتارش را در منطقه عوض و عراق را ترک کند


یک عضو ائتلاف نوری المالکی با بیان اینکه امید عراقی ها برای اخراج نظامیان آمریکایی ظرف کم تر از یک سال آینده به دولت بعدی است، گفت که آمریکا باید رفتارش را در خاورمیانه تغییر دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  ابو احمد البصری یکی از اعضای ائتلاف دوله القانون به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق اعلام کرد که امید عراقی ها در موضوع اخراج نظامیان اشغالگر از خاک کشورشان به دولت بعدی است که پس از انتخابات پیش رو تشکیل شود.

البصری در گفت وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم گفت: ما به دولت فعلی برای اجرای تصمیم اخراج نظامیان آمریکایی امیدی نداریم، بلکه امید ما به دولت بعدی که پس از انتخابات تشکیل می شود، بیشتر است.

وی با بیان اینکه خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از عراق، مسئولیت دولت ها در بغداد و واشتگتن است، گفت:  دولت ترامپ که یک دولت متشنج و ناامید کننده بود در حال ترک کاخ سفید است، از همین رو ما می خواهیم که دولت بایدن  سیاست خود را و خط مشی خود را در منطقه خاورمیانه تغییر دهد.

مهدی امرلی عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق هم تاکید کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ملزم به اخراج نظامیان خارجی از عراق در کمتر از یک سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک عضو ائتلاف نوری المالکی: آمریکا رفتارش را در منطقه عوض و عراق را ترک کند

یک عضو ائتلاف نوری المالکی: آمریکا رفتارش را در منطقه عوض و عراق را ترک کند