مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:302021-01-17دانش

سردار فدوی: تمام اتهامات دروغی که آمریکا به ما نسبت داد، بر خودش صدق می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد تهران-شمال، - جانشین فرمانده کل سپاه گفت: خواهیم دید که در نبرد حق و باطل پیروان حق پیروز خواهند بود و شیطان بزرگ و پیروان او (صهیونیسم) از بین خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه، صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد تهران-شمال، حضور یافت و گفت: امروز روزی است که دردانه رسول خدا به خاطر پشیبانی از حق مورد ظلم واقع شد.

خیلی از دلداده های حضرت زهرا به تبع ایشان وصیت کردند و گفتند دوست دارند جنازه آنها گمنام و مزارشان مخفی باشد.

امروز، با گذشت دهها سال از آن زمان با اینکه محل شهادت بسیاری از آن شهدا وجب به وجب تفحص شده، اما ذره ای از شهیدی که وصیت گمنامی کرده بود، پیدا نشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به اینکه کمتر از یکماه دیگر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب است، گفت: 42سال است که بالاترین اتحاد در تاریخ (غیر از زمان پیامبر)در برابر شیاطین ایستاده و همچنان بعد از گذشت فراز و نشیب های بسیار با عزت و آبرو هستیم و جبهه حق انقلاب اسلامی هرروز وسیعتر و مقتدرتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: تمام اتهامات دروغی که آمریکا به ما نسبت داد، بر خودش صدق می کند

سردار فدوی: تمام اتهامات دروغی که آمریکا به ما نسبت داد، بر خودش صدق می کند