مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:302021-01-17بين الملل

کنایه تحلیلگر عراقی به آمریکا به دنبال تحریم جانشین شهید «المهندس»


یک تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توییتری، به اقدام خصمانه آمریکا در تحریم جانشین «ابو مهدی المهندس» واکنشی کنایه آمیز نشان داد.

- یک تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توییتری، به اقدام خصمانه آمریکا در تحریم جانشین ابو مهدی المهندس واکنشی کنایه آمیز نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، علی الربیعی تحلیلگر عراقی با انتشار یک پست توییتری به اقدام ایالات متحده آمریکا در تحریم ابو فدک المحمداوی جانشین شهید ابومهدی المهندس در سازمان حشد شعبی، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این پست توییتری، تحریم آمریکایی ها را به سخره گرفت و کنایه ای را خطاب به سران واشنگتن مطرح کرد.

وی در این پست توییتری نوشت: سال 2021 برای ابو فدک المحمداوی سال سختی خواهد بود؛ برای اینکه این تنها سالی است که او پس از تحریم های تحمیل شده وزارت خزانه داری آمریکا، نمی تواند تعطیلات خود را در سواحل لاس وگاس بگذراند! روز گذشته هم محمود الربیعی سخنگوی دفتر سیاسی جنبش صادقون عراق اقدام آمریکا در تحریم ابو فدک المحمداوی جانشین شهید ابومهدی المهندس را به شدت محکوم کرد.

وی در این خصوص گفت: قرار دادن نام مبارز شجاع، ابو فدک المحمداوی در فهرست به اصطلاح تروریسم آمریکا مدال افتخار، عزت و شرافت است که ثابت می کند ابو فدک دولت آمریکا را با مشکل مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه تحلیلگر عراقی به آمریکا به دنبال تحریم جانشین شهید «المهندس»

کنایه تحلیلگر عراقی به آمریکا به دنبال تحریم جانشین شهید «المهندس»