مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:252021-01-17بين الملل

انتقاد آمریکا از تصمیم مکزیک برای پایان تحقیقات در مورد وزیر دفاع سابق این کشور


وزارت دادگستری آمریکا، دولت مکزیک را برای تصمیم خود در پایان دادن به تحقیقات درباره سالوادور سینفوئگوس ، وزیر دفاع سابق را محکوم کرد.

- وزارت دادگستری آمریکا، دولت مکزیک را برای تصمیم خود در پایان دادن به تحقیقات درباره "سالوادور سینفوئگوس"، وزیر دفاع سابق را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا گفت این وزارت خانه از تصمیم برای عدم طرح اتهام به شدت نااُمید شده، اقدامی که آندرس مانوئل لوپز اوبرادور ، رییس جمهور مکزیک مورد حمایت قرار داده بود.

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه مختصری در پاسخ به این تصمیم اعلام کرد: اگر دولت مکزیک نتواند این کار را انجام دهد، دولت آمریکا حق دارد پیگرد قانونی سینفوئگوس را مجدداً آغاز کند.

رویترز گزارش داد که بر مبنای دستورات لوپز اوبرادور، وزارت خارجه مکزیک سند 751 صفحه ای منتشر کرده که سوابق گردآوری شده آمریکا علیه سینفوئگوس، از جمله سوابق ارتباطات تلفنی ادعایی را نشان می دهد.

سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا به رویترز گفت این آژانس از تصمیم انتشار علنی این اطلاعات به شدت نااُمید شده است.

این سخنگو اظهار کرد: انتشار چنین اطلاعاتی پیمان کمک حقوقی متقابل بین آمریکا و مکزیک را نقض می کند و ادامه به اشتراک گذاری اطلاعات برای حمایت از تحقیات جنایی مکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آمریکا از تصمیم مکزیک برای پایان تحقیقات در مورد وزیر دفاع سابق این کشور

انتقاد آمریکا از تصمیم مکزیک برای پایان تحقیقات در مورد وزیر دفاع سابق این کشور