مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:202021-01-17اقتصادي

بهره وری در کشاورزی با تلفیق علم و عمل حاصل می شود


رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس تاکید کرد که برای موفقیت در هر عرصه ای و افزایش بهره وری نیازمند آمیختن علم و تجربه هستیم.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس تاکید کرد که برای موفقیت در هر عرصه ای و افزایش بهره وری نیازمند آمیختن علم و تجربه هستیم.

سعید حسن شاهی جمعه 28 دی در جمع خبرنگاران گفت: درآمیختگی تجربه و علم به بهره وری تولید محصولات کشاورزی می انجامد، این اقدام در گذشته منجر به دستاوردهای مهمی شده و نمونه بارز و شاخص آن تولید گندم با 2 رویکرد کمی و کیفی بوده است.

بسیج کشاورزی داراب، نمونه کشوری شد حسن شاهی با بیان اینکه کانون کشاورزی بسیج شهرستان داراب در کشور برتر شده است، گفت: درشهرستان داراب با همت مضاعف دست اندرکاران جهاد خودکفایی تنوانسته اند درسال جهش تولید با بهره گیری از علم و تجربه به سطوح عالی تولید به عنوان یک الگوی ملی دستیابند.

رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه های مهم تولید، ریل گذاری هدفمند در این مسیر بوده که با بهره گیری از توان سفیران فارغ التحصیل بسیجی از دانشگاه کشاورزی استان فارس و توان اساتید و نخبگان و خبرگان حوزه علم و عمل به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری در کشاورزی با تلفیق علم و عمل حاصل می شود

بهره وری در کشاورزی با تلفیق علم و عمل حاصل می شود