مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:152021-01-17بين الملل

انگلیس میزبان نشست رو در روی گروه 7 پس از دو سال


انگلیس اعلام کرد که قرار است نخستین نشست رو در روی گروه هفت را پس از دو سال در ژوئن برگزار کند و برای این منظور، رهبران کشورهای توسعه یافته را برای این نشست دعوت می کند.

- انگلیس اعلام کرد که قرار است نخستین نشست رو در روی گروه هفت را پس از دو سال در ژوئن برگزار کند و برای این منظور، رهبران کشورهای توسعه یافته را برای این نشست دعوت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نشست برای بررسی احیای اقتصاد زوال یافته ناشی از پاندمی کرونا و تغییرات آب و هوایی در یک روستای ساحلی در انگلیس برگزار می شود.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس می گوید که به دنبال استفاده از ریاست کشورش بر این نشست به منظور دستیابی به یک اجماع نظر است که بر اساس آن، اقتصاد جهانی باید از بحران کرونا در یک تجارت آزاد و با ثبات احیا شود.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: کروناویروس بی شک مهمترین نیروی مخرب است که ما در طول این چندین نسل با آن روبرو شده ایم و بزرگترین آزمون نظم جهان مدرن است که تجربه کرده ایم.

به این ترتیب، ما با اتحاد برای ایجاد آینده بهتر، به چالش بازگرداندن بهتر نزدیک می شویم.

انگلیس در این بحران بدترین آسیب ها را متحمل شد و بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس را با بیش از 88 هزار نفر در اروپا داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس میزبان نشست رو در روی گروه 7 پس از دو سال

انگلیس میزبان نشست رو در روی گروه 7 پس از دو سال