مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:052021-01-17اقتصادي

پیشرفت 92 درصدی فرودگاه گناباد


فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی است.

- حامد قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرودگاه شهدا گناباد با پیشرفت فیزیکی 92 درصدی در مراحل اتمام عملیات اجرایی قرار دارد، اظهار کرد: به زودی عملیات اجرایی پروژه محوطه سازی و بلوار ورودی این فرودگاه با اعتبار 80 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی با اشاره به اختصاص 170 میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد، تصریح کرد: با احتساب این اعتبارات، مجموع اعتباراتی که تا کنون برای احداث و تکمیل فرودگاه گناباد اختصاص یافته است به 500 میلیارد ریال رسید.

قربانی با اشاره به تکمیل باند و ساختمان امنیت پرواز این فرودگاه، اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

فرماندار گناباد با بیان اینکه طرح ساخت فرودگاه گناباد جز 16 طرح مهم اقتصادی این شهرستان در راستای مثلث توسعه اقتصادی و تفاهمنامه جلسه اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: مرحله دوم ساخت فرودگاه گناباد شامل پایانه آن از شهریور ماه 94 با گودبرداری، بتن ریزی و پی ریزی سالن فرودگاه آغاز شد.

یادآور می شود، ساخت فرودگاه گناباد در حالی از سال 1372 آغاز شده بود که تا سال 1383 فقط باند خاکی آن اجرا شده بود و از آن زمان تا سال 1395، بتن ریزی و تکمیل پهنای باند فرودگاه اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 92 درصدی فرودگاه گناباد

پیشرفت 92 درصدی فرودگاه گناباد