مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:052021-01-17بين الملل

قانون امنیت جامع ، هزاران فرانسوی را به خیابان کشاند


هزاران معترض فرانسوی بار دیگر در اعتراض به قانون جنجالی موسوم به «امنیت جامع» در پایتخت و چندین شهر دیگر به خیابان آمده و در مجموع بیش از 80 تجمع در سراسر کشور برگزار کردند.

- قانون "امنیت جامع"، هزاران فرانسوی را به خیابان کشاند هزاران معترض فرانسوی بار دیگر در اعتراض به قانون جنجالی موسوم به امنیت جامع در پایتخت و چندین شهر دیگر به خیابان آمده و در مجموع بیش از 80 تجمع در سراسر کشور برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورو نیوز، معترضان در پاریس در یک روز برفی با حرکت به سمت میدان معروف باستی و در حالی که پلاکاردهایی با شعار پلیس همه جا، عدالت هیچ کجا در دست داشتند، ضمن سر دادن شعار خواستار پس گرفتن این لایحه جنجالی شدند.

تجمعات روز شنبه به دعوت مجموعه ای از تشکیلات مردم نهاد از جمله انجمن های طرفدار آزادی بیان و حقوق بشر، عفو بین الملل و نیز انجمن های روزنامه نگاران و سینماگران برگزار شد اما با حضور گسترده نیروهای پلیس ضد شورش، در جریان این تجمعات درگیری خاصی میان پلیس و تظاهرکنندگان روی نداد.

مهم ترین بخش این قانون جدید امنیتی، ماده 24 آن است که پخش هر گونه تصویر از مأموران پلیس به هدف آسیب رساندن به آنها را منع و جرم انگاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون امنیت جامع ، هزاران فرانسوی را به خیابان کشاند

قانون امنیت جامع ، هزاران فرانسوی را به خیابان کشاند