مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:502021-01-17اقتصادي

کشف انبار احتکار مواد شوینده در ایلام


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام از کشف انبار مواد شوینده احتکار شده به ارزش سه میلیارد ریال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی کیانی اظهار کرد: در راستای مطالبات مردمی و افزایش چند برابری قیمت مواد شوینده در چند ماه اخیر و در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مواد شوینده در یکی از انبارهای سطح شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح مبارزه با احتکار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان اداره صمت و هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به شناسایی و بازرسی از محل انبار فوق اقدام و در نتیجه آن 6 هزار بطری انواع مواد شوینده با برندهای مختلف کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این راستا یک نفر متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کیانی، از شهروندان خواست، هرگونه احتکار کالا و نیز کسانی که اقدام به فعالیت غیر قانونی اقتصادی می کنند را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار مواد شوینده در ایلام

کشف انبار احتکار مواد شوینده در ایلام