مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:502021-01-17بين الملل

آماده باش نیروهای نظامی در شهرهای مهم آمریکا


شهرهای مهم آمریکا این روزها در حال تمهید و تدارک منابع و نیروی نظامی لازم برای مقابله با موج جدیدی از اعتراض های خشونت آمیز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با گذشت ده روز از یورش هواداران دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا به ساختمان کنگره و تخریب و غارت اموال این نهاد قانونگذاری که باعث شگفتی مردم جهان و همچنین مایه شرمساری مقامات آمریکا به عنوان مدعیان صدور دموکراسی به اقصی نقاط جهان شد، اکنون شهرهای مهم در سرتاسر ایالات متحده در حال تمهید و تدارک منابع و نیروی نظامی لازم برای مقابله با موج جدیدی از اعتراض های خشونت بار در هفته جاری هستند.

خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد که مراکز 50 ایالت آمریکا که محل استقرار کنگره های ایالتی هستند، برای مقابله با موج احتمالی اعتراض ها به برپایی موانع و نرده ها و همچنین استقرار هزاران نیروی گارد ملی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده اند.

این در حالی است که دایره تجسس فدرال (اف بی آی) پیشتر به نهادهای انتظامی 50 ایالت آمریکا در مورد احتمال برگزاری تظاهرات مسلحانه در برابر ساختمان های کنگره ایالتی هشدار داده بود.

ایالت های میشیگان، ویرجینیا، ویسکانسین، پنسیلوانیا و واشنگتن از جمله دهها ایالتی هستند که نیروهای گارد ملی خود را برای ارتقای سطح امنیتی فعال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای نظامی در شهرهای مهم آمریکا

آماده باش نیروهای نظامی در شهرهای مهم آمریکا