مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:252021-01-17اقتصادي

ورود اولین محموله تجهیزات تخلیه و بارگیری به ارزش 8.5 میلیون دلار به بندر چابهار


مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود اولین محموله تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری بندر چابهار در راستای فعال سازی قرارداد تجهیز و بهره برداری از بندر شهید بهشتی چابهار فی مابین سازمان بنادر و دریانوردی و طرف هندی به بندر چابهار خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بهروز آقایی؛ با اعلام این خبر درباره ورود اولین محموله تجهیزات به بندر چابهار، اظهار داشت: ورود این تجهیزات در راستای تعهدات قراردادی سرمایه گذاری 85 میلیون دلاری شرکت سرمایه گذار هندی در چابهار است که بخش اول آن شامل دو دستگاه جرثقیل ساحلی به ارزش 8.

5 میلیون دلار، طی روز گذشته وارد این بندر شد.

  آقایی، با بیان اینکه طرف هندی متعهد به تأمین و ورود تجهیزات تخلیه و بارگیری بر اساس تعهدات قراردادی بلند مدت، به صورت (BOT) می باشد تصریح کرد: تجهیزاتی که وارد می شود، برای تجهیز بندر و ارائه خدمات تخلیه و بارگیری کالا در فاز یک طرح توسعه بندر شهید بهشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان همچنین افزود: تجهیز و بهره برداری بندر شهید بهشتی در قالب قرارداد (BOT) به عنوان بخشی از تعهد هندی ها، مدل جدیدی از تجهیز بنادر کشور است که برای اولین بار، صددرصد با سرمایه گذاری طرف خارجی در بنادر کشور انجام میگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین محموله تجهیزات تخلیه و بارگیری به ارزش 8.5 میلیون دلار به بندر چابهار

ورود اولین محموله تجهیزات تخلیه و بارگیری به ارزش 8.5 میلیون دلار به بندر چابهار