مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:002021-01-17بين الملل

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دست آوردهای دفاع مقدس، گفت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها، قدرت پاسخ گویی به جنایات آمریکا مانند پرتاپ موشک به پایگاه عین الاسد، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به دست آوردهای دفاع مقدس، گفت: فروپاشی ائتلاف ابرقدرت ها، قدرت پاسخ گویی به جنایات آمریکا مانند پرتاپ موشک به پایگاه عین الاسد، تقویت توان نظامی و تسلیحاتی کشور از مهم ترین دست آوردهای دوران دفاع مقدس هستند.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تعدادی مستشار آمریکایی که در راس ارتش کشور ما بودند، گریختند و نیروهای انقلابی ارتش که از بدنه ملت بودند، پادگان ها را فعال و انسجامی به اوضاع دادند.

وی با بیان اینکه آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابتدای دفاع مقدس در حد 40 درصد بود، تصریح کرد: سپاه پاسداران در دوران انقلاب اسلامی نیز تازه تأسیس بود و امکاناتی در اختیار نداشت.

رشیدی عنوان کرد: در چنین شرایطی یک ارتش تا دندان مسلح با آمادگی صددرصد و پشتیبانی بیش از 40 کشور به مرزهای جمهوری اسلامی ایران حمله کرد و تصورشان این بود که ظرف یک هفته تهران را فتح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است

قدرت پاسخگویی به جنایات آمریکا از دستاوردهای دفاع مقدس است