مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 00:352021-01-16اقتصادي

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی


مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده اند تا 30 دی ماه خواهد بود.

- مهلت واریز آورده در سامانه جامع اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دارای شرایط از جمله کارگران، بازنشستگان،مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار که پیش از این ثبت نام کرده اند تا 30 دی ماه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهمنامه همکاری میان وزارتخانه کار و رفاه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث 200 هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

طبق اعلام معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی، مقرر شد فرصت واریز آورده اولیه و تکمیل موجودی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شود که تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه های هدف شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار از جمله کد ملی، دهک بندی متقاضیان، بررسی وضعیت فرم ج ثبت نام کنندگان و غیره را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی

پس فردا، آخرین مهلت تکمیل موجودی بازنشستگان و کارگران برای مسکن ملی