مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 22:452021-01-16سياسي

یک سال مهمان نداشتیم آب دستش بدهیم


نایب رییس جامعه بومگردی کشور درباره چگونگی نظارت بر فضاهای سنتی و اقامتگاه های بومگردی می گوید: با وجود نظارت مستقیم و مستمر دستگاه های مختلف از نیروی انتظامی گرفته تا وزارت اطلاعات، - نایب رییس جامعه بومگردی کشور درباره چگونگی نظارت بر فضاهای سنتی و اقامتگاه های بومگردی می گوید: با وجود نظارت مستقیم و مستمر دستگاه های مختلف از نیروی انتظامی گرفته تا وزارت اطلاعات، چگونه هنوز نظارت و مجوز این اقامتگاه ها محل سوال است؟! اکبر رضوانیان که ریاست جامعه بومگردی استان اصفهان را نیز به عهده دارد، به ایسنا گفت: همه تاسیسات گردشگری سال سختی را سپری کردند؛ در این یک سال مهمان نداشتند که یک لیوان آب دستش بدهند، چگونه می گویند در برخی از این خانه ها برای مهمان شراب سرو می شود؟! او اظهار کرد: بارها درخواست و تاکید شده مانع گسترش و فعالیت اقامتگاه های غیرقانونی شوند.

روستاهای زیادی داریم که فقط دو اقامتگاه بومگردی دارند درحالی که تعداد زیادی خانه بدون مجوز در کنار آن ها فعالیت می کنند، این خانه ها هیچ ارتباطی به بومگردی ها ندارند و ما هم به فعالیت آن ها معترض هستیم.

رضوانیان با بیان این که برای کسب مجوز اقامتگاه بومگردی باید مراحل زیادی طی شود و نظارت ها مستمر از سوی دستگاه های مختلف صورت می گیرد، افزود: مثلا اداره میراث فرهنگی، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سال مهمان نداشتیم آب دستش بدهیم

یک سال مهمان نداشتیم آب دستش بدهیم