مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 22:152021-01-16ورزشي

فولام 0 - 1 چلسی؛ پیروزی دشوار تیم لمپارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چلسی در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه فولام خلق کرده و می توانست به پیروزی پرگلی دست یابد، در نهایت با تک گل میسون مونت موفق شد فولام را مغلوب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، چلسی در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه فولام خلق کرده و می توانست به پیروزی پرگلی دست یابد، در نهایت با تک گل میسون مونت موفق شد فولام را مغلوب کند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 روی ارسال زمینی میسون مونت صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه اولویه ژیرو از گوشه محوطه با مهار آلفونسه آرئولا همراه شد.

در دقیقه 23 بود که این بار پاس ژیرو پشت محوطه به حکیم زیاش رسید و این بازیکن با ضربه ای زمینی دروازه فولام را تهدید کرد، اما این بار نیز آرئولا واکنش نشان داد.

دقایقی بعد این میسون مونت در زاویه ای بسته و در شرایطی دشوار می توانست گل اول چلسی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم این بازیکن به دیرک دروازه فولام برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال تته بود که فولام بر خلاف جریان بازی می توانست به گل اول برسد، اما ضربه کاوالیرو از مرکز محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 44 و با اخراج رابینسون فولام 10 نفره شد و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولام 0 - 1 چلسی؛ پیروزی دشوار تیم لمپارد

فولام 0 - 1 چلسی؛ پیروزی دشوار تیم لمپارد