مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 21:052021-01-16اقتصادي

اهتمام جدی برای ساماندهی بافت های فرسوده شهری در ابهر


شهردار ابهر از اهتمام جدی شهرداری برای ساماندهی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا ذوالقدری ها شنبه شب در جلسه ستاد بازآفرینی شهری ابهر با بیان اینکه یکی از مهم ترین محله های ابهر که در بافت فرسوده قرار دارد کوچه حاج خانی است، اظهار کرد: طی چند سال گذشته توافقات برای تعریض و تخریب در این منطقه انجام شده و در چند روز آینده برای تخریب ساختمانی برای بازگشایی توافق انجام شده است.

شهردار ابهر با بیان اینکه سال آینده سعی خواهیم کرد تمرکز بیشتری در این منطقه داشته باشیم، ادامه داد: در همین راستا نیازمند مساعدت دستگاه های کمک رسان برای جابه جایی آب، برق و گاز هستیم.

وی با اشاره به دغدغه آسیب های اجتماعی در این محلات، تصریح کرد: از اجرای برنامه های فرهنگی در این بافت ها توسط شهرداری حمایت لازم انجام خواهد شد.

ذوالقدری ها با اشاره به امتیازاتی که شهرداری می تواند برای این مناطق در نظر بگیرد، تصریح کرد: 50 درصد تخفیف عوارض هم در سکونت گاه غیر رسمی و هم در بافت فرسوده در تعرفه بودجه ریزی شهرداری برای سال آتی به شورا پیشنهاد شده است.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از دغدغه های شهروندان ابهری موضوع ضایعاتی های حسین آباد است، ادامه داد: ساماندهی این مکان در حال حاضر در کمیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی برای ساماندهی بافت های فرسوده شهری در ابهر

اهتمام جدی برای ساماندهی بافت های فرسوده شهری در ابهر