مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:402021-01-16سياسي

مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به ایستادگی حضرت فاطمه (س) برای دفاع از امامت در برابر دشمنان، گفت: مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست.

- رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به ایستادگی حضرت فاطمه (س) برای دفاع از امامت در برابر دشمنان، گفت: مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میرشمس اکبر حسینی شامگاه شنبه در شب دوم ویژه مراسم فاطمیه هیئت روضات الحسین (ع) رشت در مسجد امام رضا (ع) گلسار با اشاره به دفاع تمام قد حضرت فاطمه از امامت، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا در تبیین جایگاه امامت نقش اساسی، محوری و بنیادی داشتند.

وی با بیان اینکه دین محور دارد و سلیقه ای نیست، افزود: هیچکس حق ندارد در هیچ زمینه و موضوعی نسبت به دین خدا سلیقه ای عمل کند این همان انحراف امروز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی ادامه داد: دین اصل و اساس و پایه ای دارد و نمی توان با آن سلیقه ای برخورد کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از ولایت دفاع از اساس امامت و رهبری جامعه است و انسان باید خود را برای ان فدا کند، اضافه کرد: این هزینه نیست سرمایه گذاری است زیرا نزد خداوند متعال ثبت و ماندگار می شود و خداوند خریدار آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست

مصلحت اندیشی در دفاع از دین و امامت پذیرفتنی نیست