مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:152021-01-16بين الملل

تاکید رهبران جهاد اسلامی و قطر بر دفاع از آرمان فلسطین


جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در نشست رهبران این جنبش با مقامات قطری بر پایبندی به حفظ حقوق و آرمان فلسطین در شرایط خیانت برخی رژیم های عربی و سازش آن ها با دشمن صهیونیستی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که در نشست های اخیر رهبران این جنبش با مقامات کشور قطر در دوحه بر حفظ و حمایت از حقوق ملت فلسطین و اصول ملی آن تاکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، این جنبش تاکید کرد که در این دیدار ها تلاش ها برای تحقق آشتی ملی فلسطین نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

جنبش جهاد اسلامی گفت که هیئتی از این جنبش در سفر به دوحه، همچنین سلسله نشست هایی عمیق و مسئولانه را با بردران خود از حماس و در راس آن اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس داشت که موضوع آن بررسی پرونده آشتی و تحقق وحدت ملی فلسطین بوده است.

در این بیانیه آمده است: حماس و جهاد اسلامی بر ضرورت پایبندی به نتایج نشست دبیران کل گروه های فلسطینی در سپتامبر 2020 در استانبول ترکیه و همچنین بر تحکیم جبهه داخلی در مواجهه با هر آنچه مقاومت ملت فلسطین و حقوق آن را هدف می گیرد، تاکید کردند.

به گفته جهاد اسلامی، در نشست های دوحه همچنین راه های مقابله با سیاست های خصمانه رژیم اشغالگر اسراییل و مسائل مربوط به شهرک ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رهبران جهاد اسلامی و قطر بر دفاع از آرمان فلسطین

تاکید رهبران جهاد اسلامی و قطر بر دفاع از آرمان فلسطین