مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:002021-01-16سياسي

شناسایی 50 کودک کار و پلمب 15 انبار ضایعات در مشهد


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از شناسایی 50 کودک، بازداشت 9 نفر و پلمب 15 محل و انبار ضایعات طی عملیات اجرایی طرح سایبان مهر خبر داد.

- نیره عابدین زاده با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح سایبان مهر با محوریت دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 مشهد اظهار کرد: این طرح با همکاری دستگاه های مختلف از جمله عوامل خدوم انتظامی و با هدف حمایت از کودکان کار درحال اجراست و متعاقب اقدامات انجام شده نتایج بازدارنده و پیگیری کننده خوبی نیز حاصل شده است.

سرپرست دادسرای امورصغار و مهجورین مشهد گفت: درمرحله قبلی این طرح 40 کودک کار شناسایی شدند و درهمین راستا 7 محل پلمب و 5 نفر نیز بازداشت شدند و در مرحله بعد با بازدید از مراکز مختلف 10 کودک شناسایی، 8 انبار پلمب و 4 نفر نیز بازداشت شدند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: با عنایت به آیین نامه ساماندهی کودکان کار و نیزقانون حمایت از اطفال و نوجوانان، مجموعه اقداماتی توسط دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ساماندهی و تعدادی از افراد به دلیل بهره کشی اقتصادی از کار کودکان بازداشت شده و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

عابدین زاده خاطرنشان کرد: در بازرسی از این مراکز و انبارهای ضایعات مشاهده شد که این کودکان عموما در شرایط غیر بهداشتی و نامناسب مشغول انجام کارهای فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 50 کودک کار و پلمب 15 انبار ضایعات در مشهد

شناسایی 50 کودک کار و پلمب 15 انبار ضایعات در مشهد