مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 19:502021-01-16سياسي

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به یک گمانه زنی در مورد آزادی کشتی کره ای


خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه با یادآوری اینکه اظهارات افراد غیرمسئول درباره کشتی کره ای وجاهت ندارد، تاکید کرد: «هرگونه تحول در مورد آزادی کشتی وابسته به نظر مقام قضایی است».

- خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه با یادآوری اینکه اظهارات افراد غیرمسئول درباره کشتی کره ای وجاهت ندارد، تاکید کرد: هرگونه تحول در مورد آزادی کشتی وابسته به نظر مقام قضایی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال آزادی کشتی کره ای تأکید کرد که هرگونه تحول در مورد کشتی کره ای منوط به نظر مقامات قضایی است و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره ای تأکید کرد که هرگونه تصمیمی در این زمینه منوط به نظر مقامات قضایی کشور است.

خطیب زاده در این خصوص تصریح کرد: مواضع و تصمیم های قوه قضاییه صرفا از طریق سخنگوی محترم این قوه اعلام می شود و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتی کره ای به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در آبهای خلیج فارس بر اساس دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده آن در مرحله دادرسی بوده و از این رو هرگونه تحول در مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به یک گمانه زنی در مورد آزادی کشتی کره ای

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به یک گمانه زنی در مورد آزادی کشتی کره ای