مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:552021-01-16اقتصادي

افزایش 16 درصدی خودکشی در ژاپن در موج دوم کرونا


بر اساس یک تحقیق، میزان خودکشی در میان ژاپنی ها در موج دوم شیوع کرونا با افزایش 16 درصدی همرا بوده که این رشد به خصوص در میان کودکان، نوجوانان و زنان خانه دار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس نتایج یک تحقیق، نرخ خودکشی در ژاپن در موج دوم شیوع ویروس کرونا با رشد زیادی به خصوص در میان زنان و کودکان همراه بوده است.

در ماه جولای و اکتبر، موسسه متروپلیتان توکیو در گزارش خود اعلام کرد نرخ خودکشی در ژاپن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

در این گزارش آمده است: بر خلاف شرایط اقتصادی معمولی، این همه گیری به طور نامتناسب بر بهداشت روانی کودکان، نوجوانان و زنان ( به خصوص زنان خانه دار) تاثیر گذاشته است.

این افزایش آمار خودکشی در حالی روی می دهد که دولت ژاپن تلاش کرده بود تا با یارانه های دولتی، کاهش ساعت کار و تعطیلی مدارس، آمار خودکشی را کاهش دهد.

 اما تلاش دولت برای کاهش آمار خودکشی نتیجه نداد و رشد خودکشی در میان زنان با 37 درصد افزایش همراه بوده و در دوران کرونا، خشونت های خانگی نیز افزایش داشته است.

در این تحقیق که بر اساس داده های وزارت بهداشت و درمان از نوامبر 2016 تا اکتبر 2020 بوده نشان می دهد که نرخ خودکشی کودکان در موج دوم کرونا و همزمان با تعطیلی سراسری مدارس، با رشد 49 درصدی همراه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 16 درصدی خودکشی در ژاپن در موج دوم کرونا

افزایش 16 درصدی خودکشی در ژاپن در موج دوم کرونا