مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:202021-01-16سياسي

احداث 100 واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: با تلاش های صورت گرفته و همکاری بنیاد مستضعفان و جانبازان با کمک خیران کار احداث 100 واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در دیدار با امام جمعه تاکستان بیان کرد: حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان یک اصل اساسی است تا نیازمندان بتوانند در جامعه نقش شایسته ای داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم برای کرامت بخشی به نیازمندان توانمندسازی مددجویان، بهره گیری از سیاست اشتغال زایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال جاری برنامه ریزی برای حدود پنج هزار فرصت شغلی برنامه ریزی کرده ایم به طوری که تاکنون بیش از سه هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل عدم همکاری و هم افزایی لازم از سوی برخی از بانک ها روبرو هستیم.

حق گویان عنوان کرد: با توجه به شعار رونق تولید برخی از بانک ها و مؤسسات مرتبط، همکاری شایسته ای که در شرایط اقتصادی از آنها انتظار می رود را ندارند.

وی با اشاره به کمک های مردمی تصریح کرد: در اطعام مهدوی و حسینی بیش از 23 میلیارد تومان کمک های مردمی داشته ایم که این حجم کمک مردمی در مقایسه با مقاطع مختلف بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان

احداث 100 واحد مسکونی برای نیازمندان تاکستان