مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:152021-01-16سياسي

تخلفات گزارش شده از شهرداری قزوین را پیگیری خواهیم کرد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشات متعددی از وقوع تخلف در شهرداری قزوین به دست ما رسیده که آنها را پیگیری خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی ظهر شنبه در دیدار با رییس دیوان محاسبات استان قزوین و معاونان وی از دیوان محاسبات به عنوان بازوی کمکی نمایندگان در نظارت نام برد و اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه نظارت از وظایف نمایندگان است و دیوان کمک بسیار خوبی در این مسیر برای آنها محسوب می شود.

وی بیان کرد: پیشگیری نقش بسیار مهمتری در مبارزه با فساد دارد و با پیشگیری می توان هزینه های مقابله با فساد در دستگاه قضا و برای جامعه را کاهش داد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه لازم برای مقابله با دانه درشت ها در حوزه فساد باید در اولویت قرار بگیرد، اضافه کرد: برخورد قاطع با مفسدان دانه درشت می تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد.

وی اصلاح روند فساد خیز را یکی از اولویت های مجلس شورای اسلامی دانست و عنوان کرد: مجلس این بار بیشتر از همیشه برای مقابله با فساد جدی است و مصداق های زیادی در طی همین مدت از مبارزه با فساد در مجلس وجود دارد.

محمدبیگی تصریح کرد: به جد در برابر تخلف و تضییع بیت المال خواهیم ایستاد و در این دور با هیچ گونه فسادی مماشات نخواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات گزارش شده از شهرداری قزوین را پیگیری خواهیم کرد

تخلفات گزارش شده از شهرداری قزوین را پیگیری خواهیم کرد