مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 17:102021-01-16سياسي

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی است


ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی خواهد بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، غفور قاسم پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس زمان بندی انجام شده و اطلاعیه شماره 4 ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه مورخ 20 اسفند ماه سال جاری و در سطح روستاها و تیره های عشایری از روز دوشنبه مورخ 16 فروردین سال 1400 آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

قاسم پور گفت: داوطلبان پس از ثبت نام الکترونیکی باید جهت دریافت رسید نهایی ثبت نام خود با مدارک لازم شخصاً به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سو پیشینه، اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی نموده و برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه نمایند.

همچنین فرمانداران و بخشداران پس از بررسی مدارک ثبت نام و تأیید آن، رسید ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحویل خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سو پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد ارائه نمایند بنابراین داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز تیره های عشایری می توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی، یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی است

ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا الکترونیکی است