مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:502021-01-16سياسي

مسافرت غیر ضروری هموطنان به گیلان زیان بار خواهد بود


استاندار گیلان با اشاره به اینکه هشت شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: مسافرت غیر ضروری هموطنان به این استان نتایج زیان باری به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان بوده ایم، اظهار کرد: تولید محتوا در فضای رسانه ای برای رعایت پروتکل ها توسط مردم به ویژه در تعطیلات باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

وی اجرای طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی را در گیلان بسیار مطلوب و اثر گذار در مدیریت کرونا ارزیابی و اضافه کرد: تداوم ارتباط مسئولان با سفیران سلامت در هر خانواده نیز برای تداوم پایش و غربالگری مورد توجه قرار گیرد.

زارع با اشاره به مسافرت های غیر ضرور هموطنان به استان گیلان و تأثیر آن در تغییر رنگ ویروس کرونا، افزود: عادی انگاری بیماری و دورهمی های خانوادگی و اجتماعی از عوامل مهم در ایجاد موج جدید کرونا خواهد بود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در ایام فاطمیه شاهد همکاری خوب مردم و گروه های مذهبی جهت برگزاری مراسم بودیم، افزود: در این ایام بیشتر تلاش شده تا از بستر فضای مجازی برای برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استفاده شود.

وی درباره آخرین وضعیت کرونایی گیلان، گفت: از 23 شهر نارنجی کشور هشت شهرستان گیلان در این وضعیت قرار دارند که باید تلاش کنیم تعداد شهرهای نارنجی روز به روز کمتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافرت غیر ضروری هموطنان به گیلان زیان بار خواهد بود

مسافرت غیر ضروری هموطنان به گیلان زیان بار خواهد بود