مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:452021-01-16سياسي

معاون وزارت دفاع خبر داد:اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این وزارتخانه


معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» توسط وزارت دفاع گفت: در این مرحله 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

- معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توسط وزارت دفاع گفت: در این مرحله 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزیر دفاع در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سخنانی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود گفت: جمع آوری و تهیه کمک های مومنانه مجموعه وزارت دفاع حاصل تلاش شبانه روزی مجاهدانی است که مخلصانه با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و اجرایی کردن دستور وزیر دفاع قدم در این راه پربرکت و پرافتخار نهادند.

وی با بیان اینکه این اقلام بخشی از خدمات مجموعه وزارت دفاع به اقشار نیازمند است افزود: بخش دیگری از خدمات معیشی وزارت دفاع به اقشارنیازمند نیز پیشتر از طریق بن کارت های سازمان اتکا به دست این افراد رسیده است.

امیر شعبانیان با بیان اینکه برقراری آرامش و امنیت همه جانبه مردم عزیزمان را تکلیفی بر دوش خود می دانیم گفت: هدف از این پویش، فراگیر شدن مفهوم مواسات در جامعه ی اسلامی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزارت دفاع خبر داد:اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این وزارتخانه

معاون وزارت دفاع خبر داد:اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این وزارتخانه