مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:402021-01-16سياسي

مسئولان زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان استان تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیداها در انتخابات به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی مصطفوی بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ارومیه با اشاره به در پیش رو بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400، بیان کرد: کشور از تنوع سلایق و گروه های مختلف شکل گرفته و افراد توانمند باید وارد صحنه بشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با دعوت از مردم و کاندیداها برای حضور پرشور در انتخابات سال 1400، حضور پررنگ ملت ایران اسلامی در انتخابات پیش رو را متضمن آینده ای روشن و کوتاهی دست دشمنان از کشورمان خواند.

مصطفوی همچنین ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهارکرد: در آستانه ورود به پنجمین دهه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین همگان باید بیش ازپیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همانند سیلی خروشان در حال ادامه مسیر خود است، خاطر نشان کرد: دشمنان در همه حال به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند ولی آگاهی و بصیرت مردم این مسیر را برایشان ناهموار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند

مسئولان زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند