مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:302021-01-16سياسي

مرزهای جغرافیایی برای همبستگی مسلمانان و جهاد برداشته شده است


مدیر مرکز واحد متون آموزش و فرهنگی بیروت گفت: مرزهای جغرافیایی برای همبستگی مسلمانان و جهاد در راه حق، برداشته شده است و همه در کنار یکدیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت عصر شنبه در درالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سید علی الموسوی، مدیر مرکز واحد متون آموزش و فرهنگی بیروت در سخنانی که به صورت تصویری پخش شد در آغاز این مراسم گفت: معرفت به حق، ثبوت قدم و استمرار در جهاد از صفات اهل حق، در منطقه خاورمیانه شاهد دیدن آثار مثبتی نظیر همبستگی نوجوانان در منطقه هستیم، در حال حاضر نیز در لبنان، عراق، سوریه، افغانستان شاهد حضور جوانان هستیم در نبرد با دشمنان هستیم، وی افزود: در حال حاضر مرزهای جغرافیایی برای همبستگی و جهاد ملت های مظلوم و مقاوم برداشته شده و اکثر افراد در کنار یکدیگر به مبارزه مشغول هستند، اکثر افراد به دنبال رضای خدا هستند و همچنین مردم مظلوم منطقه ایمان دارند که آمریکا دشمن اصلی این مردم است.

سید هاشم الحیدری، معاون حشدالشعبی عراق نیز گفت: در مورد مسئولیت جوانان در جبهه های مبارزه و مقاومت باید گفت تمام گروه های مبارزه در انقلاب اسلامی شامل جوانان بود، در حزب الله لبنان شاهد حضور فردی مانند سید حسن نصرالله بودیم، همچنین همواره در جبهه مقاومت شاهد حضور گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای جغرافیایی برای همبستگی مسلمانان و جهاد برداشته شده است

مرزهای جغرافیایی برای همبستگی مسلمانان و جهاد برداشته شده است