مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:302021-01-16سياسي

چرا فائزه کنیز می شود ! نگرانی از قامت فکری نمایندگان مجلس


چرا فائزه کنیز می شود ! نگرانی از قامت فکری نمایندگان مجلس سجاد بهزادی هنوز یکسال از عمر مجلس یازدهم نگذشته است که عملکرد و اظهارنظرهای نمایندگانش ، عده ای را در مورد آینده توسعه کشور بیش از پیش نگران کرده است تا آن جایی که در جدیدترین اظهار نظرها سعید حجاریان در یادداشتی کوتاه نوشت مسیری که مجلس انقلابی و همچنین دیپلماسی انقلابی در پیش گرفته است، ایران را بعد از خروج از سازمان ملل به ریز کشور (Micronation) یا نهایتاً کشوری تبدیل خواهد کرد که صرفاً از سوی چند دولت خاص به رسمیت شناخته می شود.

این کشورها موسوم به نیمه رسمیت یافته هستند و آبخازیا، اوستیای جنوبی، قبرس شمالی، صحرای غربی و ترانس نیستریا مشهورترین آن ها هستند! اما چرا مجلسی که بر آن توصیف انقلابی می شود و با شعار رفع مشکلات معیشتی طبقات پایین جامعه شکل گرفت از منظر عده ای خیلی زود بعنوان سرعت گیر توسعه لاک پشتی ایران شناخته می شود؟ اگر مشت را نمونه خروار بدانیم برخی دیدگاه های نمایندگان مجلس یازدهم پیرامون چالش های مهم کشور را با هم مرور می کنیم.

زهرا شیخی، نماینده اصفهان، در یک رشته توییت عجیب سازمان بهداشت جهانی، بیل گیتس، سرمایه گذار واکسن کرونا و امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، را متهم کرده با واکسن کرونا در پی کاهش جمعیت جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فائزه کنیز می شود ! نگرانی از قامت فکری نمایندگان مجلس

چرا فائزه کنیز می شود ! نگرانی از قامت فکری نمایندگان مجلس