مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:302021-01-16سياسي

دشمنی دشمنان هیچ وقت متوقف نشده است


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد که با گذشته بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب و 3 دهه از پایان جنگ، دشمنی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هیچ زمانی تمام نشده است.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد که با گذشته بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب و 3 دهه از پایان جنگ، دشمنی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هیچ زمانی تمام نشده است.

امیر نوذر نعمتی شنبه 27 دی در آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در پشتیبانی منطقه 2 ارتش در شیراز، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توفیق داد در محضر شهیدی از شهدای دوران دفاع مقدس باشیم که دعوت مجموعه نیروی زمینی ارتش را پذیرفتند و بعد از 32 سال از پایان دوران دفاع مقدس در این پادگان حضور پیدا کردند.

او افزود: اگر بخواهیم در رابطه با کاری که شهدا انجام دادند صحبت کنیم باید گفت که ما همه شئونات اساسی، اجتماعی، خدماتی، امنیتی یک کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

نعمتی با بیان اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز دست از دشمنی برنداشتند و به هر طریقی در تلاش هستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما تا به امروز موفق نشدند، ادامه داد: اگر امروز ما امنیت داریم و در کشور با همه این دشمنی های دشمن، مردم ما آزادانه زندگی میکنند به برکت ایثارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی دشمنان هیچ وقت متوقف نشده است

دشمنی دشمنان هیچ وقت متوقف نشده است