مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:252021-01-16ورزشي

بعد از اخراج فاضلی؛ مجید جلالی سرمربی نساجی شد


پس از نتایج ضعیف نساجی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران و قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم جدول، باشگاه نساجی اقدام به برکناری وحید فاضلی کرد و در فاصله 24 ساعت، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی پیش بینی ها از حضور مجید جلالی در باشگاه نساجی به واقعیت تبدلی شد و این مربی هدایت نساجی را برعهده گرفت.

پس از نتایج ضعیف نساجی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران و قرار گرفتن در جایگاه چهاردهم جدول، باشگاه نساجی اقدام به برکناری وحید فاضلی کرد و در فاصله 24 ساعت، مجید جلالی روی نیمکت قرمزپوشان قائمشهری نشست.

جلالی در لیگ هجدهم فوتبال ایران و در میانه فصل هم جانشین جواد نکونام شده بود و توانست این تیم را در لیگ برتر ایران حفظ کند.

باشگاه نساجی در این خصوص نوشت؛ پس از بررسی فراوان و دقیق و بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه، مجید جلالی با عقد قراردادی یک و نیم ساله به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی مازندران انتخاب شد.

با توجه به خواست عمومی مردم شریف مازندران و خاطرات خوبی که از عملکرد آقای جلالی در ذهن ها نقش بسته، اطمینان داریم بار دیگر نساجی پرقدرتی را شاهد خواهیم بود.

مجید جلالی دو هفته قبل اولین دور مذاکرات خود با نساجی را برای قبول هدایت این تیم انجام داده بود اما او در آن زمان خواستار دادن مهلت بیشتر به وحید فاضلی، سرمربی جوان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از اخراج فاضلی؛ مجید جلالی سرمربی نساجی شد

بعد از اخراج فاضلی؛ مجید جلالی سرمربی نساجی شد