مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:202021-01-16سياسي

اهدای 40 دستگاه تبلت دانش آموزی در زنجان


در راستای محرومیت زدایی و حمایت از دانش آموزان نیازمند 40 تبلت به صورت نمادین در زنجان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در راستای محرومیت زدایی و کمک به دانش آموزان نیازمند مراسم اهدای نمادین 40 دستگاه تب‎لت دانش آموزی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه باورم داریم کمیته امداد نهاد مقدسی است که اقدامات مهم و اثربخشی را برای تحقق رسالت سازمانی و ذاتی و حوزه واگذار شده انجام داده است، اضافه کرد: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد تکریم شأنیت و شخصیت اقشار نیازمند و خانواده های آنها بوده است.

خدابخش مرادی نافچی با اشاره به اینکه بسترسازی برای رشد و پویایی و ارتقای شخصیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از اقدامات موثر کمیته امداد بوده است، تصریح کرد: توجه به بحث سلامت و سواد بوده و در بررسی شاخص های توسعه انسانی در هر حوزه ای که این مؤلفه ها در آن جامعه وجود دارد، بسترهای توسعه فراهم است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب از این نهاد بوده و تلاش جهادی برای ارتقای شاخص های خدمت رسانی در بخش های توانمندساز به ویژه اشتغال، مسکن و فرهنگی باید در اولویت بخش های مختلف کاری این نهاد مورد توجه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 40 دستگاه تبلت دانش آموزی در زنجان

اهدای 40 دستگاه تبلت دانش آموزی در زنجان