مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 15:002021-01-16بين الملل

اتهام جدید سارکوزی: لابی برای شرکت بیمه روسی


گفته می شود این سیاست مدار راست گرای فرانسه در سال گذشته و پس از استخدام از سوی شرکت رسو- گارانتیا به عنوان مشاور ویژه ، اولین 500 هزار یورو خود را دریافت کرده است.

- گفته می شود این سیاست مدار راست گرای فرانسه در سال گذشته و پس از استخدام از سوی شرکت رسو- گارانتیا به عنوان مشاور ویژه ، اولین 500 هزار یورو خود را دریافت کرده است.

تیم تحقیقات مبارزه با فساد فرانسه به دنبال کشف این حقیقت هستند که آیا رییس جمهور سابق برای لابی با یک شرکت روسی استخدام شده یا خیر! نیکلاس سارکوزی رییس جمهور سابق فرانسه در رابطه با امضای یک قرارداد 3 میلیون یورویی با یک شرکت بیمه روسی تحت پیگرد اولیه مقامات فرانسه قرار گرفت.

گفته می شود این سیاست مدار راست گرای فرانسه در سال گذشته و پس از استخدام در سمت مشاور ویژه شرکت رسو- گارانتیا اولین 500 هزار یورو خود را دریافت کرده است.

این شرکت متعلق به دو برادر میلیارد روسی- ارمنی است.

نیکلاس سارکوزی رییس جمهور سابق فرانسه بارها گفته که هرگز مرتکب تخلف نشده است/ عکس: AFP/Getty Images گارآگاهان و تیم تحقیقات ضد فساد فرانسه در حا آگاهی از این موضوع هستند که آیا سارکوزی به عنوان مشاور استخدام شده یا مسئول لابی کردن از سوی این کمپانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام جدید سارکوزی: لابی برای شرکت بیمه روسی

اتهام جدید سارکوزی: لابی برای شرکت بیمه روسی