مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:252021-01-16بين الملل

گزارش رای الیوم درباره بزرگ ترین انتشار دهنده اخبار دروغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رأی الیوم افزود: اگر اصطلاح اخبار دروغین یا fake news طراحی و رواج یافته توسط دونالد ترامپ رییس جمهوری شکست خورده آمریکا در مورد شخص خاصی صدق کند، - روزنامه رأی الیوم چاپ لندن در شماره امروز (شنبه) خود در گزارشی از مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به عنوان بزرگ ترین انتشار دهنده اخبار دروغ نام برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رأی الیوم افزود: اگر اصطلاح اخبار دروغین یا fake news طراحی و رواج یافته توسط دونالد ترامپ رییس جمهوری شکست خورده آمریکا در مورد شخص خاصی صدق کند، بدون شک پمپئو در این خصوص بی هیچ رقیبی در صدر فهرست اخبار دروغ قرار خواهد گرفت.

این روزنامه الکترونیکی، از پمپئو به عنوان دوست برجسته رژیم صهیونیستی یاد کرد و ادعای هفته گذشته وی مبنی بر ایران و شبکه القاعده ظرف چند دهه گذشته با یکدیگر در ارتباط بوده اند و تهران هم اکنون برای جنگجویان این شبکه به منزله افغانستان جدید به شمار می رود را فاقد اعتبار دانست.

رای الیوم همچنین پمپئو را یک دروغگو حرفه ای برشمرده و خاطرنشان کرد: عبدالباری عطوان سردبیر رأی الیوم از معدود روزنامه نگارانی بود که با رهبر القاعده در غاری در کوه های تورا بورا در جنوب افغانستان ملاقات کرد و سه روز را با او گذراند و کتاب تاریخ محرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رای الیوم درباره بزرگ ترین انتشار دهنده اخبار دروغ

گزارش رای الیوم درباره بزرگ ترین انتشار دهنده اخبار دروغ