مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:102021-01-16بين الملل

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق


نماینده پارلمان سوریه به جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه عراق و سوریه اشاره کرد و اینکه مقامات کاخ سفید همواره به منافع رژیم صهیونیستی توجه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، علی الصطوف نماینده پارلمان سوریه، دولت در سایه آمریکا متشکل از کارتل های بزرگ تسلیحاتی، اقتصادی و رسانه ای را تعیین کننده سیاست این کشور دانست و گفت که این دولت در خدمت تامین امنیت و منافع رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: جنگ های آمریکا علیه عراق و سوریه در دوره دموکراتها و جمهوری خواهان انجام شده است.

الصطوف افزود: باید بدانیم که سیاست آمریکا را دولت در سایه هدایت می کند که متشکل از شرکت های تسلیحاتی، نفتی، گازی و رسانه ای و تبلیغاتی است و این شرکت ها هستند که همواره در تلاش برای تامین منافع خود به زیان خون ملت ها و گرسنه نگه داشتن آنها هستند.

این نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: نظام سیاسی آمریکا از زمان تشکیل، یک نظام سیاسی و نه اخلاقی بوده است و مسئله ای که دولت سایه در آمریکا همواره بر آن پافشاری و تاکید می کند، سلامت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل و هم پیمانان آنها جنگ اقتصادی پلید و غیراخلاقی را علیه دو کشور سوریه و عراق برای گرسنه نگه داشتن ملت های آنها با هدف حفاظت از رژیم صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق

جنگ غیراخلاقی نظامی و اقتصادی آمریکا علیه سوریه و عراق