مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 14:052021-01-16بين الملل

اقدام واشنگتن باعث قطحی بی سابقه در یمن می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه انگلیسی گاردین با انتشار این مطلب گزارش داد: مایک پمپئو در اقدامی حوثی های یمن را بعنوان یک گروه تروریستی خارجی عنوان کرد که مقامات سازمان ملل پیش بینی می کنند این موضوع سبب می شود که از این اقدام، - یک مقام ارشد سازمان ملل نسبت به سیاست های واشنگتن در قبال یمن هشدار داده و اعلام کرد که تصمیمات گرفته شده از سوی وزیر امورخارجه دولت دونالد ترامپ ممکن است یمن را به سمت قحطی بی سابقه در 40 سال اخیر، سوق دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه انگلیسی گاردین با انتشار این مطلب گزارش داد: مایک پمپئو در اقدامی حوثی های یمن را بعنوان یک گروه تروریستی خارجی عنوان کرد که مقامات سازمان ملل پیش بینی می کنند این موضوع سبب می شود که از این اقدام، یمن وارد قحطی بی سابقه ای خواهد شد که طی 40 سال گذشته نظیر آن دیده نشده است.

گاردین افزود: با تروریستی خواندن حوثی های یمن از سوی مایک پمپئو وزیر امورخارجه آمریکا، حال ارسال هرگونه کمک های غذایی و بشردوستانه به این کشور مسدود خواهد شد.

بنابراین گزارش مارک لوکاک (Mark Lowcock) دبیرکل سازمان ملل در امور هماهنگی های بشردوستانه ضمن هشدار دراین زمینه خواستار برگرداندن این تصمیم وزارت خارجه دولت ترامپ شدو ابراز نگرانی که با این اقدام پمپئو هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام واشنگتن باعث قطحی بی سابقه در یمن می شود

اقدام واشنگتن باعث قطحی بی سابقه در یمن می شود