مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:452021-01-16سياسي

کارگاه های آموزشی برای مبلغین و مبلغات شهرستان خرم آباد برگزار شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از برگزاری کارگاه های آموزشی و تحلیلی برای مبلغین و مبلغات این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام محمد علی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کارگاه تبلیغی تاریخ صدر اسلام برای مبلغین و روحانیون مستقر در مناطق مختلف خرم آباد، اظهار داشت: همچنین کارگاه آموزشی، تحلیل تاریخی وقایع بعد از رحلت پیامبر (ص) برای مبلغات شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست با اتحادیه و مجموعه های قرآنی شهرستان خرم آباد، تصریح کرد: همچنین نشست با پایگاه های اجتماعی و امامان محله شهرستان برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد از شرکت بیش از 30 نفر از روحانیون و مبلغین مستقر در مناطق مختلف شهرستان در کارگاه آموزشی و تبلیغی تاریخ صدر اسلام ، تصریح کرد؛ همچنین حدود 30 نفر از بانوان و مبلغات شهرستان نیز در کارگاه آموزشی تحلیل وقایع بعد از رحلت پیامبر (ص) شرکت کردند.

حجت الاسلام علی نیا در ادامه سخنان خود با اشاره فعالیت پنج پایگاه اجتماعی زیر نظر سازمان تبلیغات در شهرستان خرم آباد، گفت: در شهرستان هفت امام محله داریم که اقدام به اجرای برنامه های دینی، مذهبی، فرهنگی و … در سطح محلات خرم آباد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های آموزشی برای مبلغین و مبلغات شهرستان خرم آباد برگزار شد

کارگاه های آموزشی برای مبلغین و مبلغات شهرستان خرم آباد برگزار شد