مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:302021-01-16پزشكي

کاهش 11 درصدی فوتی های کرونایی در زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در هفته های اخیر نسبت به زمان پیک کرونا، فوت ناشی از بیماری کرونا در استان 11 درصد کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در هفته های اخیر نسبت به زمان پیک کرونا، فوت ناشی از بیماری کرونا در استان 11 درصد کاهش پیدا کرده است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (27 دی ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان و با حضور معاون کل وزیر بهداشت برگزار شد، با اشاره به روند نزولی بیماری کرونا در کشور از جمله استان زنجان، اظهار کرد: بستری هفتگی بیماران مبتلا به کرونا طی هفته اخیر قریب به 5.

5 برابر و بستری های امروز حدود 4.

2 درصد نسبت به پیک بیماری کاهش پیدا کرده و خوشبختانه تعداد موارد فوتی در این بازه زمانی نیز نسبت به پیک 11 برابر کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه توجه به آزمایش های سرپایی به صورت ویژه در استان زنجان پیگیری شده است، افزود: در این استان نیز اصل بر پیدا کردن کیس های بیماری، انجام تست های وسیع، توجه به حوزه سرپایی، جداسازی بیماران مبتلا به کرونا و در نهایت قطع زنجیره انتقال کرونا است که در اوایل شیوع کرونا، استان زنجان با انجام تست های سرپایی پایلوت کشوری شد و همچنان روند انجام تست های سرپایی رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 11 درصدی فوتی های کرونایی در زنجان

کاهش 11 درصدی فوتی های کرونایی در زنجان