مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:252021-01-16اقتصادي

نوسانات قیمت و عدم نظارت بر قیمت ها مهمترین دغدغه تولیدکنندگان و کارآفرینان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، کارآفرینی موثرترین نیروی بالقوه اقتصادی در جهان در حال گسترش است، زنان نقش مهمی در ارتقای سطح اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی دارند اما با این وجود سهم زنان کشورمان در فعالیت های کارآفرینانه بسیار اندک است.

در حال حاضر بخش بزرگی از جامعه کشورمان را زنان تشکیل داده و در سال های اخیر شاهد رشد قابل توجه آنها به لحاظ سطح تحصیلات، اشتغال و غیره هستیم.

فعالیت های کارآفرینانه زنان می تواند محرک موثری برای رشد و توسعه اقتصادی کشور باشد.

ندا عمی زاده فارغ التحصیل رشته طراحی و دکوراسیون داخلی از شهر ملبورن استرالیا بعد از چندین سال زندگی در آن کشور با هدف خدمت به مردم کشورش به ایران و به زادگاه پدری خود گنبدکاووس برگشته و امروزه به عنوان یک کارآفرین برتر گلستانی 10 نفر از زنان این شهرستان را مشغول به کار کرده است.

خبرگزاری فارس استان گلستان برای معرفی این کارآفرین برتر گلستانی گفت وگوی تفضیلی با وی انجام داده است که توجه مخاطبان را به آن جلب می کنیم.

عمی زاده   فارس: خانم عمی زاده قبل از فعالیت در کارگاه تولیدی کمدهای تاشو چه فعالیت هایی داشتید؟ عمی زاده: در سال 1393 کمپین مردم نهاد با نام دست خدا راه اندازی کردیم و فعالیت خود را با 70 نفر از خانم هایی که به نوعی نیکوکار بودند شروع کردم، در این کمپین برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات قیمت و عدم نظارت بر قیمت ها مهمترین دغدغه تولیدکنندگان و کارآفرینان

نوسانات قیمت و عدم نظارت بر قیمت ها مهمترین دغدغه تولیدکنندگان و کارآفرینان