مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:152021-01-16اقتصادي

زنجانیها در مقابله با ویروس کرونا شاگرد اول هستند


معاون کل وزیر بهداشت با قدردانی از اقدامات مدیران استان در مقابله با این ویروس منحوس گفت: نحوه کنترل بیماری در استان زنجان برای کشور یک نمونه است و اغلب در جلسات همواره از استان زنجان به عنوان استان موفق یاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی در ستاد مقابله با کرونا ویروس استان که با حضور حریرچی معاون وزیر بهداشت در زنجان برگزار شد، گفت: به ازای هر یک هزار نفر از 120 نفر در استان تست گرفته شده است و نتایج حاصل از آن باعث کنترل بیماری کرونا در استان شده است.

استاندار زنجان افزود: با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان توانستیم مانع از پیک مجدد بیماری شویم بطوریکه نمونه pcr مثبت در آذرماه 35 درصد بود ولی در دیماه به 18درصد کاهش یافت.

رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان زنجان تاکید کرد: نباید فریب رنگ ها را خورد و بدانیم با کوچک ترین سهل انگاری وضعیت زرد به نارنجی و نارنجی به قرمز تبدیل خواهد شد و اگر مردم در تجمع و مراسم مختلفی در آرامستان ها و تالارها بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی حاضر شوند کرونا روند صعودی خواهد گرفت.

استاندار زنجان، راه اندازی استودیو سلامت برای افزایش آگاهی مردم، افزایش مراکز 16 ساعته از 11 مورد به 22 مرکز و همچنین بهره گیری از توان همیاران سلامت را از دیگر موارد موثر برای کنترل بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانیها در مقابله با ویروس کرونا شاگرد اول هستند

زنجانیها در مقابله با ویروس کرونا شاگرد اول هستند