مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:152021-01-16سياسي

مجلس برای پرداخت یارانه کالایی مصمم است


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای پرداخت یارانه کالایی به منظور حمایت از دهک های پایین جامعه مصمم است و در این راستا گام هایی را برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه در جمع مردم آذرشهر به مناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، حمایت از معیشت مردم را جزو برنامه های اولویت دار مجلس خواند و افزود: در گام اول این طرح به هر شهروند ایرانی مبلغی بین 60 تا 120 هزار تومان یارانه کالایی پرداخت شود.

وی اظهار داشت: در گام بعدی نیز در بودجه سال 1400 برخی اقدامات مهم در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام شده است که امیدواریم با همراهی دولت اجرا شود زیرا مجلس به تنهایی نمی تواند موفق عمل کند.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به درگذشت عمار انقلاب آیت الله مصباح یزدی، از وی به عنوان فیلسوف و متفکر جهان اسلام و مجاهد در عرصه علم و دانش یاد کرد که چون شهید سلیمانی در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری اعتقاد راسخ داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی در پیش و پس از پیروزی انقلاب و عصر شبهه های عقیدتی و ایدئولوژیک علیه دین و انقلاب، در تثبیت اندیشه‎های دینی اهتمام فراوانی داشت، افزود: وی در دفاع از اسلام به صورت علمی و فلسفی و تبعیت از امام و رهبری و در مسیر انقلاب ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای پرداخت یارانه کالایی مصمم است

مجلس برای پرداخت یارانه کالایی مصمم است